Növelje árbevételét Romániából!
Exportorientált cégvezetőknek szóló üzenet:
Hogyan tud célirányosan megszólítani 200 potenciális román ügyfelet a lehető leghatékonyabban, fejenként egy kávé áráért?
Mutatkozzon be Dél-Nyugat Románia legnagyobb agrár-élelmiszeripari szakkiállításán, az aradi AGROMALIM-on!
Napjainkban tapasztalhatjuk, hogy a magyar piac egyre jobban beszűkül. Hazánk területi és népességi korlátai miatt a növekedés egyre nehezebb. A gazdasági környezetből adódóan a vállalkozásoknak minden elköltött forintra oda kell figyelniük, egy-egy rossz döntés akár a stabil cégeket is megingathatja. Az újonnan felbukkanó, sokszor silány minőségű, fogyasztókat megtévesztő konkurencia az egész piac bizalmi indexét rombolja. Az egy lábon állás ma már szinte megengedhetetlen.
A több lábon állás egyik legfontosabb és mégis legegyszerűbb pillére az exportpiacokon való megjelenés. A magyar vállalkozások számára a külpiacok közül Románia a legkönnyebben elérhető. Szomszéd országról lévén szó a távolságok kezelhetőek, az Európai Uniónak köszönhetően pedig nincsenek vámok, határok, ráadásul az erdélyi területeken még nyelvi akadályok sincsenek.
És most képzelje el…
Lesz egy újabb partnere.
Nő a bevétele, ismertebbé válik cége, terméke, szolgáltatása.
Az ismertség idővel több partnert, több vásárlót eredményez, nő a termékeinek, szolgáltatásainak piaca.
A több partner, több vásárló, nagyobb piac a forgalom növekedését is jelenti, így nagyobb árbevételt hoz.
Nő a hírnév, több a partner, növekszik a forgalom, nagyobb a piac, ezért akár fejlesztésekbe is foghat.
A nagyobb piac, a hatékonyságot növelő fejlesztések révén a határokon túl alapít céget, vegyesvállalatot.
A vegyesvállalat révén újabb üzleti partnerekre tesz szert, akár harmadik országban is, ezzel még tovább nő termékeinek, szolgáltatásainak piaca, ezáltal cégének árbevétele.
Ugye el tudja képzelni?
Magyarország számára Románia a második legfontosabb exportpiac, ahová a magyar export 6 százaléka irányul. Előző évben a két ország közötti kereskedelmi forgalom 6,7 milliárd euró volt, amelyben jelentős tételt képviseltek az agrár-élelmiszeripari ágazatok is. Constantin Nita román gazdasági miniszter szerint évi mintegy 10 milliárd euróra lehetne növelni a kétoldalú áruforgalmat.
Jelenleg Romániában több mint 10 ezer román–magyar vegyesvállalat működik, ezzel hazánk a román piac egyik legnagyobb befektetője. A Romániában szerepet vállaló cégek jelentős része KKV, számukra Erdély – így Arad és térsége – különös vonzerővel bír.
Miért érdemes tehát az aradi AGROMALIM-on megjelenni?
Vegyen részt Ön is az AGROMALIM-on!
Amit konkrétan kínálunk:
Szolgáltatásunk költségvonzata
Mindösszesen:
29.000 Ft.+Áfa
Számoljunk közösen:
Egy kiállítási megjelenés mindig jelentős költségekkel jár:
Utazási költség (Budapesttől számolva): 15.000 Ft.
Kiállítási terület és standépítés (9 m2-es stand esetén): 190.000 Ft.
Hostess (4 napra): 45.000 Ft.
Szállás (4 éjszaka): 45.000 Ft.
Tartózkodási költségek: 40.000 Ft.
Összesen: 335.000 Ft.
Ezzel szemben időt és pénzt takarít meg, amennyiben vásárvivő szolgáltatásunkat veszi igénybe,
Mindösszesen:
29.000 Ft.+Áfáért
Bónuszok
Bónusz #1
– 100 db A/5 színes román nyelvű szórólap
– 400 db A/4 fekete-fehér román nyelvű szórólap
Ezek értéke 14.000 Ft.+Áfa
Bónusz #2
Térítésmentes megjelenés a PUNTEA 2019/4. számának „Keres-kínál” rovatában a kiállításról beszámoló cikkünk mellett.
A reklámfelület értéke 20.000 Ft.+Áfa.
A hatékonyság érdekében mindösszesen 12 ügyfél képviseletét tudjuk vállalni, ezért ne habozzon, mert eddigi tapasztalataink alapján még a határidő lejárta előtt elfogynak a helyek!
Megrendeléséket szept. 2. 10:00-ig tudunk felvenni!
Ne maradjon le róla, hiszen
az AGROMALIM a régió legjelentősebb szakkiállítása, és legközelebb csak 2020 őszén tud ismét megjelenni rajta.
Amennyiben Ön is képviseltetni szeretné magát, nincs más dolga, mint kattintani:
GY.I.K. (Gyakran ismételt kérdések)
Kérdése van? Keressen bizalommal!
Kováts Viktor
+36/70/425-0408
Feliciter Kft.
H-4400 Nyíregyháza, Nyár u. 7.
www.feliciter.net
feliciter@feliciter.hu